Informace

Včelí kosmetikaAno
Datum poslední editace22.01.2018

Prodej medu Jiří Tuza- Příbor- okres Nový Jičín

Med od mých včel byl několikrát oceněn zlatou medailí v soutěži "Český med".

Všechny nabízené produkty od mých včel je možno odebrat osobně, nebo Vám je mohu zaslat poštou.

med světlý květový:         160,-/1000 g

med tmavý medovicový (lesní):         170,-/1000g  letos velmi omezené množství, již vyprodán.

med pastovaný: 80,-/ 400g

med pastovaný s propolisem: 100,-/240g

Zvyšuje obranyschopnost organismu, užívá se při celkovém oslabení, při různých zánětlivých onemocněních, při rýmě, nachlazení, angíně a bolestech v krku, aj. Osvědčil se i při bolestech žaludku a žlučníku. Propolis má protizánětlivé, bolestizmírňující účinky, ničí bakterie, bacily, viry.

plástečkový med: vždy při medobraní (začátek července a konec srpna) - nutno se dotázat

propolisová tinktura: 90,-/30ml  Propolis má protizánětlivé, bolestizmírňující účinky, ničí bakterie, bacily, viry.

Včelí léčivé masti: 35,- (5ml)   55,- (15ml)  100,- (30ml)

Letos poprvé začínám prodávat vynikající včelí specialitu - pergu:  100g za 200Kč  - pouze velmi omezené množství

Perga – včelí chléb. Včelami zpracovaný pyl, fermentovaný a včelami konzervovaný medem v jednotlivých buňkách včelího plástu.  Obsahuje řadu vytamínů – D, C, B1, B2, B6- stopových prvků – hořčík, vápník, železo, zinek a řadu organických kyselin. Podporuje organizmus k rychlé obnově duševní a fyzické síly, zvláště v rekonvalescenci po vyčerpávajících chorobách a po operacích. Při depresivních stavech obnovuje duševní rovnováhu, vyvolává pocit spokojenosti a chuti k životu. Účinek pergy na centrální nervovou soustavu je trvalý a hodnotný. Dobrých výsledků je dosahováno u hypertrofie (zbytnění) prostaty, detoxikace jater, při syndromu únavy, neplodnosti, impotenci a snížené sexuální aktivitě.

Ručně vyráběné 100% přírodní včelí mýdlo se včelím voskem, propolisem a léčivými bylinami

Mýdlo je vyráběno studenou cestou dle tradičních receptur. Jeho používání má blahodárné účinky.

cena 65 Kč  (rozměr bločku: 6x8x2 cm, váha cca 90 g)

@$@

Kde koupit med přímo od včelaře v okrese Nový Jičín?

email: tuza.jiri@seznam.cz

Zkrácená adresa prezentace na najdisivcelare.cz: http://www.najdisivcelare.cz/jiri-tuza

Doporučení portálu www.najdisivcelare.cz: Před každou návštěvou včelaře se nejdříve telefonicky, nebo mailem dohodněte se včelařem, zda má med k dispozici a kdy a kde Vám med prodá.

Recenze včelaře a medu

2018-01-04

objednávka propolisové tinktury

...Určitě bych si vzala 4ks.
Bydlím V Praze což je trochu z ruky :-)
A poštovné klidně zaplatím, jelikož ten Váš zázrak za to stojí.
Poprvé co nějaký výrobek funguje ... během 3 dnů rýma pryč a dokonce i bolení v krku ( na které já hodně trpím).

2017-03-08

pastovaný med

Vyzkoušel jsem pastovaný med od Vás a můžu jen doporučit!

2017-03-07

Výborný lesní med

Dík za něj, škoda že jsem přišel pozdě a byly už jen poslední dvě sklenice.

2017-03-05

není nad lipový med

Loňský světlý byl dobrý, ale ten lipový byl lepší. Škoda že už nebyl. Tak snad tento rok :)

2017-02-26

Pozdrav zo Slovenska

Vážený pán Tuza, možno si ma ešte pamatáte bol som ubytovaný aj s rodinou vo Vašom penzióne Freudov sen v Příbore, kde som od Vás kúpil med. Keďže som tiež včelár, môžem posúdiť kvalitu. Váš med bol výborný. Keď pridete k nám na Slovensko, rad vám ponuknem svoj med.

2017-02-24

Díky za dobrý med

Med už od vás beru třetím rokem a nikdy mě nezklamal. I ten letošní byl výborný. A snad i díky vašemu medu s propolisem se nám letos vyhnula i chřipka.

Napsat svou recenzi!

Napsat recenzi

Prodej medu přímo od včelaře v okrese Nový Jičín

email: tuza.jiri@seznam.cz

Provozovatel stránek www.najdisivcelare.cz funguje jako zprostředkovatel (zobrazovatel) informací nabízených tímto serverem, a nenese odpovědnost za poskytnutí včelích produktů nebo jejich kvalitu třetí stranou. Provozovatel není prodejce včelích produktů ostatních včelařů. Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za informace a kontakty zobrazené na těchto stránkách.